Rahat İngilizce Eğitim Seti


1 Ekim 2010 Cuma

ingilizce konusmak istiyorum diyenlere

Bugun sizlere ingilizce konusmak istiyorum diyenler icin bazi tavsiyelerde bulunmak istiyorum. ingilizce konusmak icin, ingilizce calisma tarzinizi degistirin. eski yontemleri yeterince denediniz. Ama eski yontemler sizin ingilizce konusmaniza yardim etmedi. Hatta daha da zorlastirdi diyebiliriz. O halde asagidaki yazilari okuyun ve ingilizce calisma yonteminizi degistirin. Bu anlatilanlari uygularsaniz 6 ayda ingilizce konusmak istiyorum hayaliniz gerceklesecektir.

ingilizce konusmak istiyorum diyenlere tavsiye yazilar:



Zahmetsiz İngilizce

Effortless English Lessons

Kural 01 Kelime Ezberlemeyin

Kural 02 Gramer Çalışmayın

Kural 03 Önce Dinleyin

Kural 04 Yavaş ve Derinden

Kural 05 Point of View

Kural 06 Gerçek İngilizce

Kural:07 Dinle ve Cevapla

Effortless English indir


Ayrica asagidaki yazilardan internetten para kazanma yollarini ogreneceksiniz. Clickbank ile internetten para kazanma yollarini ogrenin. Kendi kucuk isinizi kurun.

    internetten para kazanma yollari

    İnternetten Para Kazanmak 1

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    ShareThis

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     
    Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons