Rahat İngilizce Eğitim Seti


31 Temmuz 2012 Salı

İngilizce Eğitim Seti Deep English Learning

İngilizce eğitiminde yapılmakta olan hatalardan ve kusurlu İngilizce öğrenme metodlarından sıkça söz ediyorum. Söz konusu yanlışları terk edip doğru tekniklerle İngilizce öğrendiğinizde, daha çabuk ve rahat İngilizce öğrenebileceğinizi belirtiyorum.

Daha da önemlisi, İngilizce öğrenmekle yetinmeyip iyi İngilizce konuşmak hedefliyorsanız bu uygun teknikleri hayata geçirmeniz gerekir. Bir süre önce sizlere Effortless English ve Power English İngilizce eğitim setini açıklamış ve tavsiye etmiştim. Deep English İngilizce eğitim seti de, Effortless English’e benzeyen ve uygun İngilizce öğrenme tekniklerini kullanan dijital (sesli dersleri olan) bir İngilizce eğitim paketidir.

Deep English kursunun içinde On iki tane ayrı konudan (hikayeden) oluşan ders bölümü mevcut (toplam 120 sesli audio dersi bununla birlikte pdf yazı dökümanları). Söz konusu dersler genellikle; kişisel gelişim kokan ve bizlere ilham veren, başarılı insanların hayatlarından bölümler içeren ufak hikayelerden oluşuyor.
  
Her bir ders kısmının içerisinde biri yavaş, diğeri normal anlatım seviyesinde kaydedilmiş iki adet dinleme dersi (Active Listening) mevcut. Active Listening derslerini (önce yavaş, sonra normal sürümü) birkaç defa dinledikten sonra, Söz konusu ders için bir soru cevap dersi (Active Speaking) mevcut. Söz konusu derste sizlere yöneltilen kolay sorulara yanıtlar vererek yeni kelimelerin anlamlarını pekiştirmiş oluyorsunuz.

Daha sonra gene aynı konu için konuşma bölümü olan Fluency Booster dersi mevcuttur. İşte bu derste de öğrendiğimiz hikayeyi, yine sorular çerçevesinde tekrar yorumlayarak anlatmış oluyorsunuz. Böylelikle İngilizceyi hem dinleyerek hem de konuşarak öğrenmiş oluyorsunuz. Kısacası Deep English mantığına göre, İngilizceyi çalışmıyor, onu kullanıyorsunuz.

Deep English kursunun ücreti 99,95 dolardır. Aynı zamanda Deep English tatmin (para iade teminatı) vermektedir. Deep English derslerinin İngilizce dinleme ve konuşmanızı ilerletmediğini söylüyorsanız 60 gün içerisinde paranızın hepsini iade edeceklerini garanti ediyorlar. Yani Deep English işte bu hususta kendine çok güveniyor. Test etmesi bedava. Hemen şimdi aşağıdaki video klipleri izleyip, açıklamaları okuyarak Deep English programını daha ayrıntılı tanıyalım.

Deep English İngilizce eğitim setinin, aynen Effortless English sisteminde olduğu gibi Yedi gün süren bir kurallar dizisi vardır. Bu kuralları ve örnek İngilizce dinleme ve konuşma derslerini ilerki zamanlarda sizlerle Türkçe olarak vereceğim. İsterseniz Deep English web sitesini gezerek işte bu ücretsiz dersler için e-mail kaydınızı bırakabilirsiniz. Böylece yedi gün süresince her gün bir mail alıp işte bu kuralları İngilizce olarak öğrenebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi ve bedava mail aboneliğinizi başlatmak için burayı tıklayın.

Deep English İngilizce Eğitim Seti

Deep English ile birlikte İngilizce hedefinize açılan yolunuz konuşmak ve dinlemekten geçer. İngilizce ezberlemekten bunaldınız mı? O zaman yalnız değilsiniz. İngilizce ezberlemek, güzel konuşmanızı sağlamaz. Daha iyi bir yöntem var.


Çok iyi ingilizce konuşan biri olmak için, daha fazla konuşmaya ihtiyacınız var. İngilizce konuşmaları çok daha iyi anlamak için daha fazla dinlemeniz gerekiyor.

İşte sorun: daha fazla İngilizce dinlemek ve ayrıca konuşmak için yeterli şansınız yok. İngilizceyi hayata geçirmek için yeterli imkanınız yok. İşte çözüm: İnteraktif dinleme ve konuşma yaşanmış hikayeler. Deep English ingilizce eğitim programında şunları öğreneceksiniz:
  • Düşünmeden kolayca konuşacaksınız
  • Gerçek ingilizce konuşmaları anlayacaksınız.
  • Güvenli bir biçimde iletişim kuracaksınız.

Deep English Setini En iyi kılan nedir?

Deep English, en beğenilen, ilginç ve faydalı İngilizce derslerini göreceğiniz tek yerdir. Bizler işte buna Deep English adını verdik çünkü üzerinde derinlemesine hayal etmek isteyeceğiniz (tekrar tekrar dinlemek isteyeceğiniz) aynı zamanda hakkında konuşmak isteyeceğiniz çok enteresan bir İngilizce malzeme kullanıyoruz. Deep English dersleri, sizleri daha çok dinlemek ve ayrıca konuşmak için motive eder.

“Bu, yalnızca basit bir ingilizce dersi değil. İlk önce ingilizce dinlemenizi ve ingilizce konuşmanızı geliştiriyor. Ama aynı zamanda da size bir yaşam dersi veriyor. Çok teşekkür ederim. Siz gerçekten çok harika öğretmenlersiniz.” (Gabriela Bordeianu - Romanya)

Öbür İngilizce eğitim setlerinde bu gibi hikayeler bulamazsınız. İşte bu dersler sizi tabi olarak daha çok İngilizce dinlemeye ve bununla birlikte daha fazla İngilizce konuşmaya isteklendiriyor. İşte bu sebepten Deep English İngilizce eğitim seti kendi alanında en iyisidir.

Adım Adım İngilizce Akıcı Konuşma Rehberi


Şayet İngilizceyi kullanmaya (çalışmaya değil) günde Onbeş dakika ayırırsanız, İngilizceniz çok güzel gelişecektir. Günden güne İngilizce dinlemenizi, konuşmanızı, telaffuzunuzu, gramerinizi ve ayrıca kelime hazinenizi geliştirecek, takibi kolay bir çalışma programınız olacak.
İngilizceyi nasıl öğrenebileceğimizi anlatma şekliniz gerçekten mükemmel. Gerçekten iş görüyor ve ben bu durumu çok beğendim. İngilizceyi basit öğrenmenin yegane metodu, sizin anlattığınız gibi büyük resme yoğunlaşmak. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. (Berker Arman Turkey)

Deep English ingilizce eğitim seti, Yüz yirmi farklı bölümü kapsayan 6 aylık bir settir. Ancak öğrencilerimiz bu eğitim setinin faydalarını çok daha çabuk farkederler. Çünkü bizler, İngilizce çalışmaya değil, İngilizceyi kullanmaya odaklanıyoruz. Bu yüzden İngilizcenizi çok daha hızlı geliştirebiliyorsunuz. Sonuçları görmeye başladıkça bu durumu anlayacaksınız.

ingilizce-egitim-seti

Daha kolay ve daha hızlı İngilizce konuşmaya başladıkça, kendinizdeki bu gelişimi fark edeceksiniz. Bizim benzersiz İngilizce konuşma derslerimiz (Active Speaking and Fluency Booster) sizlere ilerlemenizi apaçık farketme fırsatı sunacak.

Hızlı İngilizce konuşmaları rahatça anlayabilir hale geldiğinizde İngilizce dinleme becerilerinizin çok daha iyi duruma geldiğini farkedeceksiniz. Deep English, değişik konuşma hızlarında (yavaş ve normal versiyonlarda) kaydedilmiş derslerle kulaklarınızı eğiten tek İngilizce kursudur.

Her mekanda, Her zaman! Öğrenme Şu an Başlayın!


Deep English Gerçekleşmiş İngilizce Hikayeler Eğitimi mp3 derslerden oluşur. Derslerimizi hemen bugün bilgisayarınıza indirebilir ve şu anda çalışmaya başlayabilirsiniz. Beklemek yok. Fazladan kargo bedeli ödemek yok. Dersleri şimdi alın. Hemen, bugün öğrenmeye başlayın.
ingilizce-dersleri

Aynı zamanda derslerimizi her yerde kullanabilirsiniz. Bilgisayarınızda, mp3 player ya da iPod aygıtlarda ya da telefonunuza aktararak dersleri kullanabilirsiniz. İstediğiniz mekanda İngilizce çalışma ve konuşma egzersizi yapabilirsiniz.

İşte bu husus, zamana ihtiyacı olan hareketli, meşgul bireyler için çok iyidir. Bundan böyle, “İngilizce için zamanım yok” benzeri bahanelere son.

“Deep English yöntemi sayesinde kendimi çok mutlu hissediyorum. İngilizce dinleme ve anlama becerim gittikçe iyiye gidiyor ve daha şimdiden konuşmaya başladım bile.” (Ivone Hermes - Brezilya)

deepenglish 

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons