Rahat İngilizce Eğitim Seti


20 Şubat 2013 Çarşamba

Makale Yazarak Gelir Elde Edin

Evden Yazı Yazma işi- Ev Hanımları, Emekliler, Öğrenciler v.s uzatmaya gerek yok herkes yapabilir Yapmanız gereken Yazı Yazmak Gibi Basit Bir eylem... Evden İnternet üzerinden Makale Yazarak Kazanç Sağlamak İstemez misiniz?
 
Hayatımın En Kaygılı Günleri gelmişti. Evliliğimizin ilk yıl dönümü sonrasında oturdum ve düşündüm. Hakikaten sorumluluklarımın omuzumdaki ağırlığını hissediyordum. Evlilik, çocuk, hayat şartları.. bir şeyler yapmam gerekiyor dedim kendi kendime..
 
Tabi, eşim işe gidiyordu ancak kendim evden çalışmak ve bununla birlikte düzenli para kazanmak için birşeyler yapmalıydım. İnternet vasıtasıyla bir takım şeylere göz atıyordum fakat önümde işe yarar bir rehber olmadığı için gerçek şu ki daha fazla vakit harcamaktaydım.
 
yazarak-gelir-elde-etmek
Ondan sonra bir arkadaşım bana sen daha yeni yeni başlıyorsun, nette fazla oyalanma, zamanını boşa harcarsın dedi. Gerçekten de öyle oluyordu. Ve bana başlamak için yapmam gerekenleri söyledi.
 
Hakikaten, kolaydı ve anlattıklarını uyguladım ve şu anda günde sadece hemen hemen Kırk beş DK (bazı günler hiç çalışmıyorum ara sıra 1-2 saat çalışıyorum kendime göre) çalışarak çok kısa zamanda gelir elde etmeye başladım ve ayrıca kendime göre çok güzel bir para kazanıyorum.
 
Evet, Şimdi dostumun bana gösterdiği şeyleri Yazitör Starter ismiyle göstererek herkese söz konusu işi öğretiyor. Konuyla ilgili hazırladığı video ve ayrıca bilgiler aşağıda.. Bundan böyle bir yazıtör olarak kendi işimin patronuyum. Benden bu kadar hoşcakalın. Fatma..
 
Ev Hanımları, Emekliler, Talebeler v.s fazla söze gerek yok herkes yapabilir
Yapmanız gereken Yazı Hazırlamak Kadar Kolay Bir iş..
Evden İnternet üzerinden Makale Yazarak Gelir Sağlamak İstemez misiniz?
İŞTE Yazitör STARTER Eğitimiyle hemen çalışmaya başlayabilirsiniz
 

Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir. Ve ayrıca bunu yaparken de herhangi bir başka masraf yok gider yok. En yararlı kısmı aylık Bin tl ye günde 10 saat muhasebeci olarak çalışıp yol parası giyim ve de öbür giderlerle zaten aylık üç yüz tl si kayboluyor. Şu anda ekstradan Yazitörlük yapıyorum. Yalnızca mesai saati süresince kendime vakit çıkarıyorum işte bu mesleği yapıyorum hem de daha fazla çalışıyormuş gibi gözüküyorum. Şu anda çift maaş gibi oldum bundan sonra işime de çok daha bir memnun geliyorum.. İzmirden Sevilay (Muhasebe)

Yazitör STARTER Eğitiminde Neler var;
  • İçerisinde bulunan dijital döküm ile birlikte
  • Site blog kurma-reklamlar-reklam yerleşimi
  • Kademe kademe yazı yazarak gelir sağlamak nasıl olunur anlatım ve ayrıca uygulamaları
  • Kolay kolay anlaşılabilen, düzenli olarak elinizin altında bulunacak bir sunum
  • BONUSLAR ve ipuçları ve de daha fazlası..
 
Esasen Yazitör Starter E book Eğitimini 89 tl satmayı planlıyordum lakin gerçekten elinizin altında düzenli bir rehber olsun ve de güvenli şekilde kazanç sağlamaya çalışan herkese destek gayesiyle promosyon uygulayarak düşük bir ücrete indirdim.
 
 
Allah(c.c.) kafamdan geçenleri biliyor uzun seneler kendi defterime pasta tariflerimi yazmıştım. Kendi kendime düşünüyordum o kadar tarif yazdım. Bir çoğunu da yapmıyorum işe yaramadı diye.. Şu anda o kadar çok işime yaradı ki acayip kazanç ve de vakit tasarrufu ettim. Ayşegül Bulan(17.01.2013)
 

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons