Rahat İngilizce Eğitim Seti


27 Haziran 2013 Perşembe

İnsparkus Kariyer Yönetim Sistemi

Üniversite bir hocamız günün birinde bize şöyle söylemişti. Arkadaşlar ne yaparsanız yapın, mesleğinizi netleştirmeden evvel evlilik yapmayın. Hakikaten insan, evlendikten sonra iş değiştirmeyi kolay kolay göze alamıyor. Bir düşünün, meslek demek, bütün hayatınızın belki de yarısından çoğu anlamına geliyor. Sadece mecbur olduğu için sevmediği bir işte çalışan binlerce insan var.

Söz konusu bireyler, sevmedikleri bir işe gitmek için sabah erken kalkıyorlar. İş bitene kadar fiziksel ve zihinsel olarak yorgun olarak evlerine geliyorlar. Bile bile işkence gibi bir şey bu. Eve geldiklerinde de, işte bu işkencenin bitkinliği ile ailesi ile istediği gibi vakit geçiremiyorlar.

Bundan dolayı kişi, mutlaka sevdiği bir işi yapmalı, sevdiği bir işte çalışmalıdır. Bu nedenle, meslek tercihi yapıp mesleğinizi netleştirmeden önce kendinizi çok iyi tanıyıp neleri sevdiğinizi aynı zamanda neleri sevmediğinizi iyice öğrenmeniz lazımdır.

Size bir süre önce insparkus’tan bahsetmiştim. İnsparkus kariyer yönetim sistemi, sevdiğiniz mesleği yapabilmeniz için kendinizi tanımanıza aynı zamanda doğru işi seçmenize yardım ediyor. Son zamanlarda geliştirilen içeriği ve internet sayfalarıyla çok yararlı bir iş çıkardıklarını söylemeliyim. Bugünkü yazımda İnsparkusla ilgili bir gazete haberini ve meraklıları için bir kaç ayrıntıyı daha paylaşmak istiyorum.

(Haberi okumak için yukarıdaki resme tıklayın)

Türkiye’nin ilk Online Kariyer Yönetim Sistemi

İnsparkus Kariyer Yönetim Sistemi; pek çok değişik psikolojik öğreti, eğitim-öğretim ve koçluk uygulamalarından faydalanarak, Üç ana adımda kendisine özel bir kariyer yolculuğu tasarlamana yardımcı olur.

Bilimsel altyapısı ve alanında uzman koçlarıyla, düşlerini netleştirerek kendin için en uygun kariyer hedefini belirlemeni sağlar. Yetenek ve değerlerini açığa çıkarmana, kendini ve deneyimlerini başkalarına anlatabilmene yardımcı olur. Insparkus ile gelecekteki kariyer hedefine giden yolu aşama aşama planlayabilir, kariyer yolculuğuna nereden başlayacağını görürsün.
Kariyerim İçin İnsparkusa Güvenebilir Miyim?

Insparkus Kariyer Yönetim Sistemi; kariyer koçluğu alanında Türkiye'nin en iyileri arasında sayılan isimler tarafından oluşturulmuş bir programdır.

Insparkus Boğaziçi, ODTÜ, İTÜ, Doğuş Üniversitesi gibi yüksek öğretim kurumlarında kariyer programları hazırlamış; Avrupa Birliği’nde genç iş gücü ile ilgili çalışan kurumlara yöntemlerini ispatlamıştır. Bu zamana kadar yir mi bin'i aşkın katılımcı tarafından kullanılan Insparkus, yüzde 92 oranında hizmet memnuniyetine ulaşmıştır.

Gelecekte Nasıl Bir Hayatın Olacak?

Her insan, düşlerini gerçekleştirebilmek amacıyla ateşlenmeyi bekleyen potansiyel bir güce sahiptir. Bu nedenle, geleceğini tasarlamaya başlayabilmen için, ilk önce nasıl bir hayat istediğin sorusunun yanıtını bilmen lazımdır.

İnsparkus Kariyer Yönetim Sistemi; işte bu soruyu adım adım yanıtlamana yardımcı olur. Öncelikle hayal kurmanı ve kurduğun hayali net olarak söylemeni sağlar. Hayatını kısıtlayan ve ayrıca seni sınırlayan faktörlerden bağımsız bir biçimde, kariyer yolculuğun boyunca dönüp bakabileceğin, seni motive eden elle tutulur bir gelecek vizyonu belirlemen ve bununla birlikte işte bu vizyona uygun olan kariyer seçeneklerini değerlendirmen için sana yardımcı olur.

Detaylı bilgi için tıklayın: www.insparkus.com

Kendini ve Çevreni Tanıyor Musun?

Hedeflerinin senin için ne kadar doğru olduğunu, düşlerini hangi değerlerinden kuvvet alarak gerçekleştirebileceğini öğrenmek için, kendini ve şimdi bulunduğun çevreyi tanıman gereklidir.

İnsparkus Kariyer Yönetim Sistemi; becerilerini, değerlerini ve tecrübelerini değerlendirmeni sağlayarak “Bugün neredeyim?” sorusuna kesin bir yanıt vermeni destekler. Gelecek vizyonun ile güçlü yanlarının ne kadar uyumlu olduğunu görmeni ve çevrendeki kaynakları değerlendirmeni sağlar. Mesleki kimliğini en doğru biçimde tanımlamana ve de ifade etmene destek olur.
Kariyer hedefine nasıl ulaşabileceğini biliyor musun?

Kariyer yolculuğunun en güç bölümü, işte bu uzun yolu planlamak ve hedeflerine doğru ilk adımı atmaktır. Insparkus Kariyer Yönetim Sistemi, kariyer hedefine ulaşma sürecini yönetilebilir parçalara ayırmanı sağlar. Atacağın adımları tanımlamana, programlı ve seçenekli bir kariyer yolculuğu tasarlamana yardımcı olur. Önündeki ilk bir ay için bir eylem planı hazırlaman ve ilk adımını atman için sana destek verir.

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons