Rahat İngilizce Eğitim Seti


15 Şubat 2013 Cuma

Yazarak Para Kazanmak için Yazıtör Starter

İnternetten para kazanmak işte bu kadar kolaydır. Yazı yazarak para kazanmak için çok uzman olmaya gerek yoktur. Herkesin yapabileceği bir iş olan Yazıtörlük çok basit bir kaç konuyu öğrenmenize bağlıdır. Bunun için de sizlere Yazıtör Starter eğitim setini tavsiye ediyroum.

Yazı Yazarak Para Kazanmak için Yazıtör Olun

 

Arkadaşlar bu iş gerçekten çok basit. Sadece biraz zaman ayırmanız gerekiyor. Yazitör olabilmek için hiç bir eğitim gerekmemektedir. Herkes Yazitör olabilir gerekli olan tek şey Yazitör STARTER.

  • Ev Hanımı mısınız
  • Masa başı bir ofiste mi çalışıyorsunuz
  • Talebe misiniz
  • Emekli misiniz
  • Evden yapabileceğiniz bir iş mi arıyorsunuz
  • İnternet üzerinden Gelir Sağlamak mı istiyorsunuz

Iphone, ipad benzeri akıllı ve rahat taşınabilir cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüsde, molada makale yazarak kazanç sağlamak mı istiyorsunuz işte tam da size göre bir iş. Yazıtör Starter size bu işi öğretecek.

yazarak-para-kazanmak

Ben Yazitör Eğitim setini indirdim ve tanıdıklarıma da facebookdan ve e-mail ile tavsiye ediyorum. Sonraları Ürün sahibiyle konuştuktan sonra da bu tavsiyelerimden bile kaznacağımı öğrendim. Şunu belirtmeliyim ki insanlar gerçekten hiçbir şey bilmiyorlar.
Halbuki ne kadar rahat ve basit şeylerle kazanç sağlanabiliyormuş. Tabi böyle söylüyordum ama farkına vardım ki daha fazla şey var kısacası Yazitör Starter hakikaten benim gözlerimi açtı ve çalışmaya başladım. (Işıl Başvur)
 
Yazitör STARTER Neler içeriyor;
 
Yazitör STARTER (Yazı Yazarak Kazanç Sağlamak isteyenler için Eğitim Programı) edindiğiniz zaman işte bu bilgilere erişeceksiniz
 
  • 28 Sayfa İlk defa Tanışanlar için digital Döküman
  • Aşama Aşama Yazitörlük nasıl olunur sunumu ve pratikleri
  • Site-blog kurmak,reklamlar-reklam yerleştirme
  • Rahat basit anlaşılır konuşma diliyle sunum
  • Stratejiler
  • Süpriz BONUSLAR Artı Süper Bonus
  • Ve daha fazlası..
 
Bu ürün % 100 GARANTİLİDİR. Yani kaybedeceğiniz hiçbir şey yok!
 

SIKÇA SORULAN SORULAR

Yazitör Nedir?
Temel internet ve bilişim bilgilerini kullanarak yazı yazma kabiliyetini paraya dönüştüren kişidir.
 
Neden Yazitör denkmektedir? Yapılan işin Рmakale yazmak olduğu için bu ad verilmektedir.
 
Yazitör STARTER Nedir?
Yazitörlük mesleği için temel düzey eğitim setidir. Yani yazı yazarak gelir elde etmekten bahsediyoruz ancak nereye makale yazılacak? hangi konularda makale yazılacak? Söz konusu makaleleri bize kim verecek? benzeri aklınıza gelen sorulara cevabı Yazitör Starter Eğitimi ile bulacaksınız.

Ödemeler Nasıl Olacak?
İlk önce vurgulayalım ki bu işte şahsi işinizin patronusunuz yani işi kendiniz için yapıyorsunuz. Ödemeleri de kendi isminize banka hesap numarasına her ay düzenli bir şekilde alacaksınız.

Ödemeyi kim yapacak?
Ödemeler, bilindik internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak. Hatırlarsınız öğretmenlerimiz ilk okul ve orta okul zamanında kompozisyon yazdırıyordu, aslında işte bu çok önemli bir şey, siz söylediklerinizle yaşama dair bir katkı sağlıyorsunuz, bir sanat icra ediyorsunuz. Söz gelimi bir yemek tarifi dahi yazıyor olsanız hayat sizden bir şeyler kazanıyor.
Yazitör Olarak Çalışmak hakikaten epey kazançlı. Kendim başka bir iş yapmıyorum 3 tane çocuğum var ev hanımıyım. Yazitör bilgilerini kazandıktan sonra eğitim programında bahsedilenleri yapmaya ve kazanmaya başladım.Önceleri merak ve öğrenme heyecanından ötürü günde 3-4 saat internette vaktimi harcıyordum ama artık günde ortalama yarım saat - 1 saat yazı yazarak gelir elde ediyorum. (Fatma)

 
Evet işte GOOGLE da bütün dünyada ve ülkemizde hemen herkesin kullandığı, bulmak istediğimiz her şeyi kendisinde aradığımız google ,sizin bu üretiminizin yani cümlelerinizin hecelerinizin kıymetini veriyor.
 
İnternette ortaya koyduğunuz yazılar, resimler bütün içerik google ın bilgi dağarcığına kaydoluyor ve kişiler arama yaptıkları vakit bu bilgilere ulaşabiliyorlar. İşte Google da işte bu içeriklerin karşılıklarını nakit para olarak banka hesabımıza gönderiyor.Ne şekilde? Yazitör Starter Eğitimi içerisinde bu konunun detayı işlenmektedir.
 
 

İnternetten Para Kazanmak

Arkadaşlar gördüğünüz gibi internetten para kazanmak için çok uzman olmaya gerek yok. Sadece belli başlı temel bilgileri öğrenerek ve biraz zaman ayırarak internetten para kazanabilirsiniz. Yukarıda anlattığım Yazıtörlük dışında bir de çok iyi kazanç sağlayabileceğiniz affiliate marketing konusu var. Bu konuda da sizlere Goomass eğitim setini tavsiye ediyorum. Alanında en kapsamlı ve en iyi kaynak olan Goomass setini incelemek ve ücretsiz bonusları hemen indirmek için burayı tıklayın.
 
Bir de eğer bu konular ilginizi çektiyse işinize çok yarayacağını düşündüğüm makale özgünleştirici programı size önemle tavsiye ederim. Makale özgünleştirici progamın nasıl çalıştığını anlattığım videoyu izlemek için burayı tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons